Raya Gathering

on Tuesday, January 4, 2011

Assalamualaikum orang kampung! Jom kita update pasal raya gathering which had been organized on 24th September in front of Wackos at Kuliyyah of Science. First and foremost, jom kita lihat gambar di sebalik tabir;

anak dara rajin :)

anak teruna pon not bad laa :P

Pada malam itu, kami telah ber'candle light dinner' beramai ramai termasuk lah dengan para lecturer yang sudi menghadirkan diri. Terima kasih ;) 

setup by sisters :)

 sopan je duduk bersimpuh :D

Kami telah melantak makanan sebanyak yang mungkin. Makanan yang disediakan sangat superb! Especially sate yang dibawa khas oleh senior kesayangan. 

sesi memilih makanan ;)

senior yang sporting!

ok muka tak sedia :D

Oh tidak lupa juga, malam itu pelbagai aktiviti menarik telah diadakan. Antaranya acara meneka kuih raya dan pertandingan Jangan Lupa Lirik ! (lagu raya). Pengacara majlis pada malam itu adalah Farahin dan Yasmeen. Manakala aktiviti pula dikendalikan oleh senior kita; Nabil dan juga Kak Aishah. 

peserta Jangan Lupa Lirik ;)

Maaf lah kami kekurangan gambar semasa game lain. sebab time tu tengah kusyuk makan. hahaha. Ok next acara ber camwhore beramai ramai. Dan sekali lagi kami minta maaf kerana kekurangan gambar brothers. I'll let the pictures do the talk so that I tak merepek banyak.

kami ;)

budak budak :D

Thats all I guess. Tahun depan jom buat lagi ! Lagi grand lagi best. Maaf atas segala kekurangan dalam post ni. Jika tidak terlalu lambat, Selamat Hari Raya ! :)

1 comments:

Anonymous said...

ala...tak dapat join :(